viernes, 29 de enero de 2021

Aragón

 
29/1/2021
- Fixen 2 preguntas coas súas respostas(a 7 e a 8). O fixen buscando en paxinas oficiais.
- Eu son a persoa de escoita activa, e cumplin o meu rol controlando que meu compañeiro non fale con persoas doutros grupos.
- Cumplín todas as normas, porque non me moin do sitio, non me quitei a mascara etc.

3/2/2021
- Acabei a sección de economía. Sempre buscando en paxinas oficiais.
- Puxen en practica o meu rol porque non falamos con ningun grupo.
- Cumplin todas as normas de covid, porque non me quitei a mascarela.
5/2/2021
- Acabei a dipositiva do clima. Toda a informacion saqueina de Aragon.es
- Hoxe non falamos con ningun gropo so falamos entre nosotros e incluso nin eso, para poder con centrarnos na presentación.
- Cumplín todas as normas covid, porque ixenieime as mans e no me quitei a mascarela.
6/2/2021
-Rematamos a presentacion. Poñendo as fontes e facento as preguntas e as respostas a parte.
-Hoxe non cunplin o meu rol porque o meu grupo non pudo quedar a mesma hora que eu.
-Cumplin todas as normas covid porque estiven na miña casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Antigo rexime

Esquema